środa, 18 stycznia 2012

Chcieć to móc ! Są gorsze i lepsze dni, dni w których ulegamy i dni w podczas których czujemy ze możemy wszystko! Ja tak własnie czuje, czuje ze mogę osiągnąć to na czym mi tak zależy bo wiem ze tylko ja sama pracuje na swój sukces czy tez porażkę! Postanawiam sobie coś i od jutra będę do tego ślepo dążyć i walczyć o swoje szczęście! Schudłam ostatnio ;D w weekend trochę poszalałam bo siostra miała 18-nastkę a w niedziele kino galeria wiadomo mcdonald's (weekend ataków bulimicznych jedzenie - rzyganie .  Poniedziałek skromnie, grzecznie ale wtorek i dziś odpuściłam może dlatego ze nie w pracy tylko sie lenie w domu wiec sobie podjadam. Ale nic straconego przez te dwa dni zebrałam tyle motywacji i siły że musi mi się udać tak jak udało się wtedy kiedy potrafiłam odmówić sobie wszystkiego w imię mojej wagi.

Wczoraj natknęłam się na internecie na zdjęcia które mnie oczarowały, są niezwykłe ! Sami zobaczcie:



A to moje z dzisiaj :


5-7kg mniej i mnie rozniesie ze szczęścia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz